به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

7 نکته کلیدی برای ساخت لوگویی که همه جا کار کند

: : :

 

 7 نکته کلیدی برای ساخت لوگویی که همه جا کار کند

 

بازار چاپ : یک لوگوی موفق و جذاب باید بتواند ضمن برخورداری از قابلیت شناخت سریع توسط مخاطب، ماهیت خود را نیز بیان کند.


یک برند برای کسب شهرت و معروفیت باید دارای لوگویی باشد که نه فقط از لحاظ "logotype" در نسخه های چاپی بلکه در پلت فرم های دیجیتال نیز موفق عمل کند.


در زیر به نکات کلیدی برای ساخت یک لوگوی موفق در پلت فرم های دیجتال و شبکه های اجتماعی موبایل اشاره شده است:

 

1. به موبایل فکر کنید


اغلب برندها با وجود درک اهمیت موبایل به لوگو چندان فکر نمی کنند. به گفته کارل اسحاق، مدیر استراتژی برند و نوآوری در Adobe، بسیاری از طراحان اهمیت موبایل به عنوان ابزاری فراتر از یک کانال را نادیده می گیرند. حالا دیگر موبایل در زندگی مشتریان یک جایگاه مهم را به خود اختصاص داده است.


لازم است که برندها در طراحی لوگو به نمایشگر های کوچک و بزرگ و در ادامه به اشتراک گذاری لوگوها در ابتدای مسیر پیشرفت برندها توجه کنند. در دنیای امروز با فراگیر شدن استفاده از نرم افزار های موبایل، استراتژی برند تلفن همراه باید از همان ابتدا تعریف شود.

 

2. مهارت و چابکی در عصر دیجیتال حیاتی و مهم است


نسبت به دوران طلایی تبلیغات چاپی در گذشته، حالا دیگر برندها از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند و باید از این ویژگی بهره ببرند.


در عصر دیجیتال، راه های تماس با مصرف کنندگان روز به روز در حال افزایش هستند. در نتیجه برندها نیز باید در کنار انعطاف پذیری، قابلیت تکرار شدن را نیز داشته باشند.

 

فیسبوک اخیرا موفق به تغییر ماهرانه typeface خود شد و توییتر نیز نسبت به تکامل لوگوی خود اقدام کرد. این قبیل به روز رسانی ها شاید آسان تر و کم هزینه تر از فعالیت در حوزه تبلیغات چاپی باشد.

 

3. به روش صحیح خود را با شبکه های اجتماعی وفق دهید


با هدف رشد و کسب موفقیت در رسانه های اجتماعی، متناسب با شرایط جدید پیشنهادهای تازه ای را ارائه دهید. استفاده درست از یک برند بر روی یک پلت فرم اجتماعی کمتر با توسعه یک لوگو و بیشتر با محتوای به اشتراک گذاشته شده یک برند در کانال های خود سر و کار دارد.


نایک چندان به تاکید بر روی لوگوی خود در همه کانال های اجتماعی خود نمی پردازد بلکه در عوض از طریق فیلمنامه یا تصاویر، داستانی کلان تر و تاثیر گذار تر را بیان می کند.

 

4. اصل توجه به برند را در اولویت قرار دهید


فقط بر روی اصل زیبایی شناسی تمرکز نکنید. پس از اندیشیدن درباره ضروریات برند خود، در ادامه اجازه دهید تا کیفیت کتاب راهنمای شما شود.


اهیمت یک لوگو از محصول تبلیغاتی یک شرکت بیشتر است. مفهوم و محتوا نسبت به ظاهر هر چیز ارزش بیشتری را دارد.


با درک واضح کسب و کار، چالش ها و فرصت های تولید و فروش محصول، دورنمای رقابتی و تفاوت های کاربردی، احساسی و هدفمند یک برند کار را شروع کنید. نقطه آغاز باید به بحث و گفتگو راجع به نتایج راه اندازی یک کسب و کار و تولید یک محصول بپردازد. این اصول همچنین معیار ارزیابی و بررسی موفقیت طراحی های مختلف به شمار می روند.

 

5. مساله را برای خود پیچیده نکنید


بازاریابان ممکن است متوجه شوند که انتقال کل پیام از طریق لوگو کار را پیچیده می کند. در ادامه باید امکان درک بصری سریع و آسان لوگو به وجود بیاید.


بهترین لوگوها یک پیام را به طور تمام عیار به بیننده منتقل می کنند.


هر چه لوگو مختصر تر باشد، امکان انتقال پیام از طریق پلت فرم های مختلف مثل دنیای اینترنت، تبلیغات چاپی و موبایل نیز به مراتب افزایش می یابد.

 

6. داستانی را بیان کنید


بعضی از بهترین لوگوها در یک چشم به هم زدن خلاقانه داستانی را شرح می دهند. برای مثال، وجود لبخند در لوگوی آمازون از A تا Z یا وجود یک پیکان در لوگوی FedEx بین E و X شاید در نگاه اول به چشم نیاید اما پیامش به مرور زمان به فرد منتقل می شود.

 

7. ریسک را بپذیرید


سادگی قطعا حرکتی جسورانه نیست. برندها در صورت تمایل به تاثیر گذاری ماندگارتر، بهتر است شجاعانه رفتار کنند.


یک لوگوی موفق باید شجاعت و جسارت لازم برای به چالش کشیدن مرزهای موجود در هر صنعت و بیرون آمدن مشتری از منطقه آسایش خود را دارا باشد.

 

منبع: www.adweek.com

 

انتهای پیام/

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ