به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

مشاركت ياهو و گوگل از سال 2018

: : :

 

مشاركت ياهو و گوگل از سال 2018

 

بازار چاپ : گوگل طي يك قرارداد سه ساله منحصر به فرد، نتايج جستجو و آگهي هاي تبليغاتي ياهو را ارائه مي دهد. با پايان يافتن مدت معامله ياهو با مايكروسافت، گوگل در حالي درآمد حاصل از آگهي هاي تبليغاتي موجود در ياهو را مي پردازد كه ياهو نيز عكس ها و كلمات مورد جستجو در گوگل را تامين خواهد كرد.

 

با استفاده از الگوريتم هاي جستجوي گوگل، ياهو به همكاري منحصر به فرد خود با مايكروسافت و موتور جستجوگر Bing پايان مي دهد. اين معامله ضمن حذف نقش برجسته مايكروسافت در ماه مارس، براي ياهو فرصت بكارگيري موتور هاي جستجوگر ديگر شركت ها را به وجود مي آورد. اين بدان معنا است كه ياهو حالا ديگر امكان نمايش نتايج جستجوي گوگل در 49% از مواقع و Bing در 51% از مواقع را دارد. اين اتفاق در مورد آگهي هاي پولي نيز رخ مي دهد و ياهو فرصت نمايش آگهي هاي تبليغاتي گوگل تقريبا نيمي از مواقع را مي يابد.

 

در هر صورت ياهو مي تواند انتخاب كند كه جواب كدام يك از سوالات گوگل را براي آن بفرستد.


اين قرارداد كه خبر امضاي آن همراه با گزارش امور مالي ياهو در سه ماهه سوم سال منتشر شد، از جمله نادر خبر هاي خوب براي آينده ياهو به شمار مي رود. افت 1.6 درصدي ارزش سهام آن با پاين بودن شديد درآمد 1.16 ميليارد دلاري آن در مقايسه با پيش بيني هاي 1.20 ميليارد دلاري صورت گرفته، همراه است. در همين حال، پيش بيني هاي قبلي خبر از رقم 1.33 ميليارد دلار مي داد. ياهو انتظار افزايش درآمد با استفاده از آگهي هاي تبليغاتي گوگل را دارد، به خصوص از اين جهت كه 64% از افراد در ايالات متحده آمريكا گوگل را براي جستجوي نتايج بر مي گزينند.

 

با توجه به انجام 90% از جستجو ها بر روي گوشي هاي موبايل، اين توافق همچنين براي سيستم هاي موبايل و كامپيوتر قابل اجرا است. از هم اكنون اين قرارداد فعلا فقط در ايالات متحده آمريكا اجرا خواهد شد.

 

منبع: www.brandingmagazine.com

 

انتهای پیام/

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ